سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینههای گوگل ادز

سیستم تبلیغاتی گوگل فقط در نظر گرفته شده است تا مشتریان را در یک فریم زمان مشخص جذب کند و مطمئنا به عنوان سایت جستجوگرانی که شما می خواهید آن را ارزان تر انجام دهید بهتر است اگر شما یک طرح کسب و کار بلند مدت برای استفاده از جستجوگرها داشته باشید.

 

Adwords

Google Adwords یک سیستم تبلیغاتی پرداخت شده توسط گوگل است که هزینه وب سایت ها را برای نمایش در صفحه اول گوگل تولید می کند و در عوض مبلغی را برای کلیک دریافت می کند. تبلیغات در گوگل یا گوگل adwods در کنار سئو سایت است اگر شما به طور مداوم می خواهید در صفحه اول باشید، بدون سئو باید بیشتر هزینه بیشتری پرداخت کنید.


هزینه گوگل ادز 

 

هزینه گوگل Adwords متفاوت است بسته به کلیدی و رقابت که در آن کلمه کلیدی وجود دارد. به عنوان مثال، هزینه کلیدی جستجوگرها با کلمه کلیدی تعمیر تخصصی تلفن همراه متفاوت است، زیرا میزان رقابت در این کلمه متفاوت است. گوگل میزان و هزینه هر کلمه کلیدی را تعیین می کند.

 

چگونه Google Adwords کار می کند 

شما در سیستم eordes شما متهم خواهید شد. به عنوان مثال، شما 50 دلار، 100 دلار، 500 دلار و غیره می پردازید و سپس کلید واژه خود را به Google وارد کنید. گوگل هزینه هر کلمه کلیدی و کلیدی را براساس آن کلمه کلیدی تعیین می کند و مقدار شارژ شما را کسر می کند.شاید شما می خواهید سایت خود را در دو کلمه کلیدی نمایش دهید، به عنوان مثال، در طراحی کلمات کلیدی سایت و سایت جستجوگر. گوگل محاسبه هزینه هر کلیک برای این دو کلمه کلیدی و سپس حساب کاربری شما را کسر می کند.

هزینه گوگل ادوردز

 اگر شما آن را به طور مداوم انجام دهید، شما با هزینه های زیادی در هر ماه مواجه خواهید شد، و در نتیجه، با Google Adwords، سایت شما هیچ نتیجه ای در نتایج نخواهد داشت. اما در مقابل سایت جستجوگر، هرچند که در هزینه است، اما هزینه آن کمتر است، و شما در سایت جستجوگر سایت، که ارزش پول و همچنین سرمایه به شما فروخته می شود. فرایند جستجو در سایت با مشکلات فراوانی مواجه است که ما در Google Adwords مواجه نیستیم.