سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه عملکرد گوگل ادوردز

ADS

Google Adwords هزینه های را که به آن اختصاص می دهیم، بسته به کلمات که کاربران انتخاب می کنند و مقدار یک کلمه که یک کاربر دارد. در واقع، این روش یک رقیب برای جستجوگرها است. این شماره بسته به شرایطی نظیر کیفیت متن تبلیغ و ارتباط موضوع موضوعی و نسبت نسبت مشاهده به کلیک نسبت به آن CTR متفاوت است. ادواردز تبلیغات، که یکی از بهترین نوع تبلیغات کلیک است، برای شرکت هایی که رقابتی هستند، بسیار موثر است. پیروی از تبلیغات و هدف گیری عوامل تعیین کننده وابسته به صنعت است.
از سوی دیگر، با کلیک بر روی آن، علاوه بر موارد فوق نیز تحت تاثیر عوامل دیگر قرار می گیرد. کلیک ها، افزونه ها یا افزونه ها تجمعی هستند، با 2 نوع از آنها در ایران آسان است. یکی از این ها یک پلاگین تماس است که به تبلیغ کننده اجازه می دهد تا 25 کاراکتر دیگر را بنویسد.
 به طور طبیعی، افزایش تعداد حروف به طور مستقیم تحت تاثیر قرار می گیرد.

ADS

افزونه همچنین یک لینک سایت است که به تبلیغ کننده اجازه می دهد کاربران را به صفحات دیگر علاوه بر صفحه اصلی اصلی ارسال کند، و البته حجم تبلیغات بزرگتر است و احتمال کلیک کردن را افزایش می دهد.نمره کل گوگل از لحاظ نمره کیفیت، که از 1 تا 10 رتبه بندی می شود، تبلیغ می کند. بالاتر ین نمره کیفیت، هزینه هر کلیک پایین تر است.با استفاده از روش خاص، می توانید شماره تلفن ایران را به تبلیغ گوگل خود اضافه کنید، این روش برای دانلود فایل خاص اکسل برای اضافه کردن تلفن و تکمیل آن و ارسال آن با کد ایران و صفر است.